FHB Bank Főoldal
Nyomtatási nézet

Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Az FHB Bankcsoport szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Szabályzattal és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankcsoportunkhoz.

Célunk, hogy az Ön és az FHB Bankcsoport bármely hitelintézeti tagja közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Szabályzatunkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

E-mail: lizingpanasz@fhb.hu

 


 

Felügyeleti tájékoztató - Elszámolási és forintosítási tudnivalók

Kérdése van?

Hívjon minket bármikor

Hívjon minket bármikor

061 461 6040

Bankfiók és ATM kereső

Termelőeszköz Lízing

Ismerje meg Agrárlízing, Teherjármű és Buszlízing, Termelőeszköz lízing, valamint Gépjárműlízing termékeinket.

Részletek